Sverige möter Sydamerika!

Wohoo. Här var det fest. Jag springer rut i köket med mitt snygga cupcake förkläde, gör smörgåstårta, spotify spelar min favoritsalsa och jag dansar med slevar och annat tillgängligt. Nisse och tjejerna är på Englas dans. Jag gör som sagt smörgåstårta för första gången i mitt liv. Tänkte att jag skulle lägga ner all möda och hjärta. Ni förstår att vi ska ha kalas här imorgon för släkten. En viss gubbe fyller 30;) 

Just det. Det är ju alla hjärtans dag idag. En ganska onödig dag kan jag tycka, jag visar helst uppskattning alla andra dagar utom denna, för idag ska det ju bara göras för att...... Eller så kanske jag säger så för att jag har världens mest oromantiska man? 

När jag hade varit hos frissan mötte jag först upp Nisse och tjejerna som hade varit på öppnis under tiden, sen mötte vi upp mamma på konsthallen och åt en mysig lunch. En perfekt alla hjärtans dag om ni frågar mig.






 

Varja dag ska vara full av kärlek. För mig har kärleken inte ett datum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0