Träningsfreek!

Tjenixen!

Jag känner mig oförskämt pigg med tanke på hur de senaste två nätterna har varit. Men jag har gått och lagt mig väldigt tidigt och fått ligga och dra mig på mornarna, så jag tror att det har gjort sitt. Engla är fortfarande dålig så det blir vårdcentralen i morgon om inget annat. Nisse kom precis hem från ett spinningpass och snart är det min tur att sticka iväg på body balance. Nu när vi inte kan komma ut hela familjen passar vi på att träna. Vi som inte är sjuka är verkligen i behov av luft, speciellt när det är så fint väder.

Jag och Nisse har blivit riktiga träningsfreek. Just nu planeras vår vardag runt träningen. Men jag har aldrig mått bättre eller känt mig starkare än vad jag gör nu. Jag har till och med hittat muskler på min kropp som aldrig har varit synliga förr, (med det menar jag helt vanliga biceps) så jag har ju aldrig varit vältränad med andra ord. Också blir man ju en så mycket piggare och gladare förälder och människa. Så här ser min träningvecka ut för er som är intresserade.

Tisdag: afro och zumba
Varannan Onsdag: body balance
Varannan Torsdag: box
Lördag: Body pump

Så ser det ut och dem dagarna som jag inte tränar, då tränar Nisse. Söndagar vilar vi på i vanliga fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0