Trassel!

Lite väl nördigt att jag börjar döpa mina inlägg efter filmerna som vi har sett på bio, men det klingar liksom. Mycket riktigt. Idag har vi lämnat Lhea hos mormor och tagit hela eftermiddagen/kvällen för Engla. Vi var och såg Trassel som var en helt underbar film. Jag grät till och med ett par tårar två gånger under filmen, men dem gömde sig fint bakom 3D brillorna. Jag är inne i en bio period, jag vill gå på bio hela tiden, men det är ju så grymt mysigt. Hur som helst, efter bion gick vi till Vespa och fortsatte vårt mys. Engla och Nisse käka pizza och jag åt pasta för första gången på hur länge som helst (det var dock fullkorn) och gott var det. Nä, dags för mig att ta tag i pluggandet, gäsp.




           






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0