Tre tjejer!

Till min förtjusning har jag kommit på att Lhea är klädtokig. Hon öppnar gärna sin garderob felra gånger om dagen och drar ut saker. Hon är inte nöjd förens hon har fått prova det som hon släpat fram och när man säger med sin alldra hurtigaste röst att hon är jättefin, sträcker hon på sig tittar ner, klappar magen och ler. Ikväll var det dags igen, när jag berättade för henne att man inte kan tvinga på sig två tjocka koftor bröt helvetet lös. Efter ett tag blev hon tyst och till slut kom hon med den andra koftan på huvudet. Tada, löst!
Kul för Nisse med tre förhoppningsvis shoppingtokiga tjejer.


Engla har varit på dansskolan idag för första gången denna terminen. Nu har hon uppgraderat lite sen förra och nu är det dags att köra igång med ballett. Hon kom hem och visade vad dem hade gjort och hon är så duktig. Mammas lilla ballerina. Nisse är och tränar, jag har tänt ljus och plockat fram min nya mama. Vardagslyx gillar vi och ska  unna oss.

Trevlig kväll ♥


          







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0