Update!

Alltså! Jag gick precis igenom mina bilder på webbkameran och kan bara dra en slutsats. Jag är minsann inte frisk. Hur kan man ha så roligt med en kamera? Tror nog att jag ska sätta ihop ett inlägg som ska heta mina favoriter.

Var var vi sist. Jo, Lhea vaknade. Hon somnade inte om förens halv tolv och under dem timmarna fick jag ligga bredvid henne i vår säng. Hon blev varmare och varmare och där med oroligare. Jag gav upp först när Nisse kom hem vid tolv och insåg att det var lika bra att somna. Har inte kåvepeningen gett sin effekt tills imorgon tar jag henne till vårdcentralen igen. Jag har varit med om ett antal öroninflamationer tidigare både hos Engla och Lhea och jag vet att dem ska svara på medicinen efter bara ett par doser. Imorgon är det fredag så jag hoppas att vi är friska då. Vill ju kunna njuta av helgen innan Nisse åker iväg. Finns det kanske någon snäll farmor och farfar som vill komma med pizza imorgon, hihi?

Ikväll är det min tur att komma iväg en stund. Jag och mamma tänkte gå lite i stan och sen äta middag. Det ser jag fram emot. Nu ska jag vika in tvätt och sen passa på att plugga medans sjuklingen sover ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0