Åhhh jag blir tokig!

Jäkla skit dator! Tror ni inte att den stänger av sig precis när jag har skrivit klart inlägget? Bara sådär. Och pratglad som man är ska jag bara tilllägga något istället för att trycka på publicera. Hade jag bara gjort det så hade jag sluppit att skriva om skiten. Så!


Idag efter att vi lämnat Engla på dagis åkte jag och Lhea hem till Stina för lite frukostmys. Det serverades äggröra, avocado, kaffe, citron youghurt och vetekli muffins. Nyttaga gänget och sjuka gänget. Jag har ont i halsen och Stina lät riktigt stopp. Jag har lagat spenatsoppa till lunch och letat förbrylt efter lite kangang som jag var så säker på att vi hade hemma. Men icke, kanske lika bra det för den hade nog haft ett par år på nacken ändål. Det är lite mer retfullt att hitta något som man letar efter som ändå inte går att använda.
Jag fick hålla Lhea vaken i bilen hela vägen hem, det var inte de lättaste jobbet ska jag säga. Jag har ett barn som vaknar när man lyfter ur henne från bilen och sen inte somnar om och lite egentid det behövs.



Stina, sjuk men glad ändå.


            
Jag hann inte mer än ta av Lhea jackan innan hon hade hittat in på Emilios rum och tagit för sig av leksakerna. Nu mer kan jag ha en liten hästsvans på Lhea. Mammas stora tjej ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Inte den bästa bilden på mig men OK:)



Tack för idag, mår sämre nu men hoppas bra tills lördag, inte ska vi väl missa vår hobby hehe.

Förresten så var det havrekli inte vetekli så de så hehe

Puss på dig och lillfisen

2011-02-10 @ 14:49:10
Postat av: Charlene

Sötnos!

2011-02-10 @ 16:54:21
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0