Idag!

Här sitter jag och smaskar i mig en halvtorr och smaklös apelsin. Jag är behagligt trött efter ett dubbelpass step och zumba. Det har varit lite kaos här hemma idag. Stackars Engla har varit hemma i en vecka nu, men i morgon är det dags för dagis och jag ska ta och packa in mig och Lhea i bilen och köra hem till Stina. Jag behöver verkligen komma iväg, tur att jag har haft möjlighet att komma iväg till gymmet denna sjukvecka som vi haft.

Annars har vi haft lite fikamys med sällskap idag. Ester kom förbi en stund, dock utan sin son som stannade hemma med sin pappa. Stackars Ester kom hit till två galna barn. Vi ritade en stund med Engla och hon ritade finare än oss båda två. Det blev många goda skratt när vi konstaterade att det inte är mycket som hänt med våra bildkunskaper sen femman, typ. 


             



Kanelbulle och smoothie stod på fikamenyn idag.



Kära Ester!

Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Jadu, ens ritkunskaper har ju inte precis slipats de senaste åren... Får se om man kan lära Linnéa något överhuvudtaget. =)



Den nya lekplatsen i Broddaparken ser fina ut men passar nog bäst till lite större barn. Sen ligger där en fin i Hammarspark och en på Järnvägsgatan bredvid läkargruppen... Har inte provat dem själv men de ser iaf roliga ut... =)

2011-02-22 @ 23:23:55
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0