Vad gör man inte?.......

Jag hade en så mysig dag med mamma i stan igår. Det var verkligen välbehövligt för mig att komma ut ett par timmar. Vi gick i affärer och titta, vi tog rulltrappan istället för hissen och min väska var ovanligt lätt utan alla barnsaker. När vi blev hungriga gick vi till Koi och åt helt underbar Sushi och drack vitt vin, vi pratade en massa och det var så mysigt att för en gångs skull umgås med mamma utan barnen. När vi var klara på restaurangen bestämde vi oss för att gå på bio. Mamma ville se The tourist. Jag såg den för inte så länge sen med Challe men vad gör man inte för Jonny Depp? Eller mamma menade jag, hihi. Filmen var precis lika bra igår och det tyckte mamma med. Vi hade nästan hela biosalongen för oss själv.


Vet ni vad? Jag vågar nog påstå att vi är friska nu. Lhea hade inte feber på hela dagen igår och idag verkar hon må bra. Jag tror att vi har haft maximal otur. Feber av vaccinet som i sin tur har triggat fram en öroninflamation. När jag tittade i Lheas mun igår såg att att där låg en liten kindtand och skavde, snart redao att titta fram. Lilla hjärtat, det är inte lätt att vara liten. Vi tänkte ta oss en sväng till stan idag. Äta lunch, köpa en flaska rött och andas frisk luft. Ikväll blir det fredagsmys.



Kommentarer
Postat av: Charlene

Haha så du såg den igen :)

2011-02-04 @ 21:07:34
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: ellenojag

javisst är det jäkligt nice att göra stan utan barnvagn ibland!!! skönt att även Lhea är på bättringsvägen!!

2011-02-05 @ 22:42:43
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: jenny

härligt med mammamys!!

underbart!



håller tummarna för att det är på bättringsvägen!

2011-02-06 @ 00:05:27
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0