Välbehövlig lyx!

Idag har jag tagit tag i mitt ösregn till hår. Det har varit långt och fäglöst länge nog nu. Jag vet inte vad det är med mitt hår men det växer så galet snabbt. Jag började dagen hos frisören, det gjorde gott för själen kan jag berätta. Inte nog med att jag blev fin i håret jag fick även alla hjärtand dag godis och kaffe medans toningen gjorde sitt och när hon tvättade mitt hår fick jag sitta i massagestolen. Hade jag haft obegränsat med pengar hade jag gått till frisören minst en gång i veckan bara för att få det tvättat, fönat och stylat. Också hade jag haft städhjälp, ett hus utomlands, samma bil som batman har, också hade jag....... Wake Up!








Det blev en chokladbrun intensivtoning och lite lugg. Just det ja, nämnde jag att jag klippte en bra bit på mitt hår? Det sved lite med hellre ett friskt och lite kortare hår än ett långt fågelbo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint de blev och Gud vad du e lik Carina på fotona.

Saknar dej faktiskt.



Puss

2011-02-14 @ 15:04:05
Postat av: ellenojag

SJUKT snyggt, nu blev jag ännu mer sugen på att klippa av en bra bit av min rishög också ;)

2011-02-14 @ 17:04:37
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0