Varje dag är ett äventyr!

Efter vårg härliga skogspremenad drog Nisse och Engla som sagt igång bullbak här hemma. Nu ska vi inte vara sånna men Nisse har ju haft sina misslyckande i köket, så jag förväntade mig inte jättemycket av bullarna (hemsk fru.) Men där fick jag. Jisses vad dem blev goda. Stora, feta, drypande cafebullar blev det. Var det kanske Englas förtjänst? Nja, det går väl att diskuteras. Jäkla bra team var dem iaf.


Mormor kom på middag, även en väldigt lyckad sådan om jag får säga det själv, hihi. Till melodifestivalen bjöd vi på kanelbullar och kamomilte. Engla fick vara uppe tills hon stupade igår och det gjorde hon med sällskap av mig kl halv tio på vardagsrumsmattan (förlåt mamma.) Kl tio låg jag i sängen och sov som en gris. Japp, jag är utvilad idag dock fortfarande med en irriterad hals men jag försöker att inte tänka på det för idag blir det nya äventyr. 


           

Mums!



Jag fick som vanligt fina blommer av mamma. Inte vilka som helst utan mina favorit blommer. Vita tulpaner.


           
Lhea älskar sin dockvagn och sina Rubensdocker. Det är det enda hon leker med och mellanåt stannar hon och tittar till dockan, klappar den och säger bebbe ♥



Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Väldigt vacker bild på pappa och dotter!

2011-02-13 @ 10:54:31
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0