Bara en sån dag.....

Usch, jag vill bara dra något gammalt över mig. Ett par gånger om året får jag en obehaglig känsla. Jag känner mig nere och är deppig. Idag slog det bara pang bom. Jag hade en jättebra start. Jag och barnen sov till 8.30, att vi sen hittade en spindel i sängen är en annan femma och inte var det den lilla heller. Ja, det märks att man inte bor i lägenhet längre. Regnar det i morgon så skyll på mig.

Challe kom förbi på frukost och mös med oss ett par timmar. Sen var jag och barnen ute en bra stund och lekte. Sen slog det mig bara. Jag vet inte om det helt enkelt är så att Lhea är jättekrävande för tillfället. Hänger hon inte i mina ben så är hon i famnen (har en aning om att där är ett par tänder på väg ut.) Nisse tog barnen till ikea och nu sitter jag här och degar i soffan. Men det är så sällan man får egentid i hemmet, bara ha möjligheten att hänga i soffan, dricka en kopp te och läsa en bok. Jag velade länge om jag skulle äta nudlar eller tonfisksallad (tror inte att det får kallas så om man tittar på inehållet i min maträtt.) Man tager vad man haver och det var inte mycket.


Jag är iaf mätt och hoppas nu på att jag ska skaka av mig denna känslan snart. Tills dess ursäktar jag ett negativt inlägg.




Bloggskadad Challe? Tror minsann att hon fottar sin tekopp, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0