Blanka blad....

Jag vaknade med en fantastiskt känsla i morse. För det första fick jag sovmorgon (Nisses tur imorgon) till 10.30 och då vaknade jag av kaffemaskinen och att det luktade nybakade scones i hela huset. När jag gick upp och satte mig vid frukostbordet fick jag kisa av solens strålar som letade sig in och solen har lyst sen dess. Trots att vi faktiskt inte har gjort mer än att städat idag så har detta varit en riktigt bra dag (kan vara för att jag är ett stär freek som verkligen ser det underbara i att städa.) Vi har städat ut julen och jag måste säga att jag faktikst har fått lite vårkänslor. Ja, det är dumt, ja, jag vet att vintern långt i från är över och ja, jag har bara haft vårkänslor för att solen har lyst idag. Men det är det gör inget och visst är det en viss känsla med nytt år? Blanka blad som ska fyllas..... Jag kan inte mer än att välkommna 2011 med öppen famn.




Nytt och fint i barnens förnster.




Jag tänkte att jag skulle äta upp mammas i vanligt fall goda sill men jag kunde inte. Det gick inte ner. Ännu ett tecken på Emelie är trött på julen. Fast lite glögg och dem sista pepparkakorna borde faktiskt ätas upp idag....


Ett nyårsinlägg kommer ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0