Bokad och betald!

Om ca 2 1/2 vecka åker vi till varmare breddgrader. Det kom lite plötsligt och jag har varit lite velig ska jag vara ärlig att säga. Men för ett par dagar sen betalade jag resan, jag har fixat pass och igår var vi och vaccinerade oss. Så det finns liksom ingen återvändo om man säger så;) Det är jag, mamma och barnen som åker. Nisse ska vara på kurs i två veckor och jag vill verkligen inte vara här själv i två veckor. Också börjar det bli tungt nu, jag vill ha sol och värme. Anledningen(arna) till att jag har velat är väl enkel. Jag tänker för mycket och har redan gått igenom flygresan, magsjuka och mycket mer i huvudet. Jag tänker på tok för mycket. Det kommer inte bli en lugn semester om man säger så. Min mamma är verkligen inte den som sitter och rullar tummarna, hon är väldigt duktig och hjälpsam med barnen men trots det så känner jag mig ändå lite ensam och orolig utan Nisse i vissa situationer. Men jag älskar att resa och ska verkligen njuta och inte försöka oroa mig så mycket.


Jag har suttit och bläddrat igenom en massa semesterbilder från tidigare resor (för lite semester känsla) och jag hittade ett par från min och Nisses turkietresa 05. Jisses, då var det bara vi, odödliga, kära och galna.




Den viktigaste frågan av dem alla. Var fasen är mina ögonbryn?



Viktig fråga nummer två. Hur tänkte jag med brillorna?













Inga mer tjocka ytterkäder. Snart är det en sval sommarklänning, flippflopp och brillor som gäller.  Whiihooo!



Kommentarer
Postat av: Svägerskan och Aria

Sexigt värre på bild nr3! Ni kommer få det underbart och inte för fem öre sakna kalla Sverige!

2011-01-21 @ 20:39:50
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Oh, vad härligt det låter, perfekt med en avstickare till solen vid den här tiden på året!



Vi bor också på Djupadal! Men eftersom potadressen ju är Limhamn så tillåter jag mig att använda det också ;). Linnéa är snart 15 månader, hur gamla är dina töser?

2011-01-22 @ 07:08:39
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Postat av: Charlene

Så fina ni är ihop!

2011-01-22 @ 11:40:20
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0