Där fick jag....

Hur länge som helst har jag ställt klockan för att vi inte ska komma för sent till dagis. Varje jäkla morgon när kloickan har ringt halv åtta har det känts som en riktig nitlott. Jo, för då har Lhea redan varit vaken i en eller två timmar ibland. Igår när jag skulle gå och lägga mig gör jag som vanligt. Lägger mobilen på hyllan i sovrummet och kryper ner i min goa säng. Tidigare på kvällen hade jag tränat två pass på rad. Både afro och zumba så kroppen var minst sagt trött och huvudet behalgligt dåsigt. Då kommer jag på att jag hade glömt att ställa klockan. Ähh tänker jag som inte pallar gå upp. Där fick jag. Halv nio vaknade vi imorse. Jag vet att man inte ska klaga men jag hatar att stressa. Vi kom en halvtimme sent till dagis idag men hellre det än stress.


Nu sitter jag och äter en brak frukost. Om lite mer än en timme bär det av till Helsingborg. Jag och Lhea ska träffa våra bloggkompisar vilket vi har sett fram emot. Jag har kollat alla vädersidor som finns tror jag, nu ska vi bara hålla tummarna att dem håller vad dem lovar.




Kommentarer
Postat av: jenny

oh hoppas ni får en mysig dag i vår stad trots stress imorse!

2011-01-12 @ 11:48:19
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0