En dag på stan!

Idag har vi gjort stan. Nisse är ledig så vi passade på att shoppa lite och äta lunch. Nisse hittade äntligen ett par jeans som han gillade och en snygg skjorta, ingen messkjorta utan en tuff skjorta, hihi. Nä, en kostymNisse blir han dock aldrig. Lhea roade sig med att springa sin mamma varm inne på åhlens medans pappa shoppade. Sen var det min tur. Jag har länge varit i behov av nya snygga underkläder och det har jag nu vill jag lova. Jag hittade en massa fint. Det blev en takeaway kaffe och sen lunch på vårt favvoställe, konsthallen.


En liten uppdate. Lhea har nu lärt sig att ta sig både bak och fram med sin bobbycar. Så här kör hon runt och säger tut tut tut tut. Lillgrodan! Sen tar hon tag i ratten och ställer sig upp på bilen. När vi tar tag i henne och säger nej Lhea. Skakar hon på huvudet säger ne ne och skrattar redo att gör om det igen. Kul att hon redan är grym på att trotsa!









               





Såhär mycket saknar vi varandra om dagarna ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0