Förberedelser!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min kära mammas födelsedag ♥ Grattis Mamma, jag älskar dig!

Vi är i full gång med att förbereda här hemma. Egentligen skulle vi bjudit ut henne på restaurang men Lhea är inte helt bra än. Så vi har flyttat hem restaurangen hos oss. Vi ska överraska henne en massa idag och bara mysa tänkte vi. Engla och Nisse är i full gång med att baka och snart ska jag och Engla åka iväg till centrum och inhadla lite till ikväll.




Engla bakar till mormor.



En fortfarande sjuk men mycket bättre Lhea har tagit en pause i förberedelserna.



                    
Hej från mig i vår stökiga hall som man lyckligtvis inte behöver få med på bild.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Fan va fräsh du är!!!



Gott snack. Den är min =)



Men du. Vad sägs om onsdag då? Runt lunch?

2011-01-08 @ 07:19:10
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Felixerica

Very good guestbook. Interesting!

2011-04-22 @ 09:20:41
URL: http://felixerica.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0