Frukost på torget!

Här sitter jag och äter gårdagens rester (köttbullar, brocoli och avocado) och väntar på att Lhea ska vakna så att vi kan gå till dagis och hämta Engla. Det är väl typiskt att Lhea som i vanliga fall bara brukar ta powernaps idag sover länge nu när vi ska iväg. Inget kul att behöva väcka henne ju.

Idag mötte vi upp Stina på torget och åt frukost på ett litet hak. Hennes Emilio håller på att skolas in på dagis nu så Lhea fick vara utan kompis idag. Men det klarade hon bra. Hon gick runt och bekantade sig med dem andra på cafet. Har ni tänkt på så olika folk bemöter barn. Vissa vinkar tillbaka och pratar medans andra bara vänder bort huvudet. Hur dem än bemöter Lhea står hon kvar och tittar. Ja, inte skäms små barn för att glo inte. Så naturliga och så lättsamma. Hur kan man vända bort huvudet till ett sånt litet liv?




Stina, lika söt som alltid.



Mannen bakom mig var jättegullig mot Lhea. Hon hängde mest vid hans bord, kan det kanske ha varit semlan hon var ute efter?



Busunge

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Hej fina du! det gick så jäkla bra idag, helt chokad. Ellen älskade det, skrattade, busade pussades och kramades! HOppas nu resten går lika bra, lär väl komma ett bakslag eller två/tre. men det känns mkt bättre efter idag!

skönt att höra det om kläderna, de har varit mitt bekymmer de senaste dagarna om vad jag ska sätta på henne ;)

kram och gonatt snygging

2011-01-26 @ 00:18:47
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Vad sägs om onsdagen?

2011-01-26 @ 08:53:25
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Ja, underhållning krävs ju. Imorrn blir det kyrkis för vår del, där är stimmigt som sjutton men Linnéa har ju kul så då får man stå ut =)

2011-01-26 @ 21:14:43
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag tror minsann jag vågar bjuda hem Er till huset. Just nu drar vi in på allt så inga dyra fikor ute. Då köper jag hellre hem och gör nåt gott. Jag kan ju bjuda på nån sorts lunch?



Jepp, Ramlösa it is. Och ja, här bor mer än 6 pers och en hund nu kan jag meddela hahhaa

2011-01-27 @ 07:35:05
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0