Händelserik dag!

Vi har haft en dag med en massa olika känslor. Vi kom iväg lite sent idag efter en mysig morgon/förmiddag med en massa städning. Nu är iaf sängarna renbäddade, toaletten städad och golven dammsugade. Vi åt en sen lunch på jensens, tror nog att det är världens barnvänligaste restaurang efter Ikea.

Sen gick vi och gjorde det där som tog emot. Vi har klippt av Englas hår. Jag ha länge tänkt på det men inte riktigt vågat. Jag älskar långa vackra hår. Men nu är det såhär att Engla inte har ett "normalt" hår som min frisör säger. Hon har mycket mer hår än vad många vuxna människor någonsin får och kvaliten är verkligen inte det vanliga svensson håret. Vi har kämpat dagligen med att få ut hennes dreads liknande hår varje morgon men nu pallade jag inte längre. Så för allas skull klippte vi av det, långt hår får hon i så fall ha när hon kan ta hand om det själv. Med fasiet i hand nu så var det de bästa vi kunde göra. Hon är sååå fin i sin nya frisyr ♥

Jag märkte när vi var hos frisören att Engla inte riktigt var sig själv och så fort vi gick där i från sa hon att hon hade ont i örat. Sen blev det bara värre. Trollungen har gått och skaffat sig öroninflamation. När hon var mindre hade hon ca 40 st på ett år. De skulle precis sätta in rör i hennes öron när alla öroninflamationer plötsligt försvann. Sen dess har hon inte haft......


Nu har hon svarat på alvedonen och vi tänker hålla fredag. Tända ljus, godis, ostbågar och lets dance.


                 
                                            Såhär såg jag ut idag.



Familjen på Jensens.





                
                                             Fina Engla hos frisören



Lhea dricker smoothie och önskar er alla en skön kväll. 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Fina bilder på la familia! och snygg dagens! de där tröjorna älskar jag också, tror det är höstens bästa tröjköp för min del!

ha en härlig helg! kramar

2011-01-15 @ 00:44:12
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0