Hemmagjord!

Här hemma har vi haft en extremt trögstartad dag. Jag sitter fortfarande i morgonrock. Egentligen gillar jag inte alls sega mornar utan vill gärna komma igång, men ibland är det faktiskt väldigt välbehövligt. Vi är alla lediga idag. Nu ska det städas lite så att att vi i lugn och ro kan njuta av helgen och vårt efterlängtade fredagsmys. Lite senare i eftermiddag ska vi till stan och shoppa lite kläder. Vi ska även göra en sak som tar emot men som måste göras. Mer om det sen. Dags att ta tag i damsugaren och kicka igång helgen.


Jag var hemma hos en vän till mig igår och gjorde egen sushi. Det var så himla mysigt. Det är verkligen en kul sak att göra samtidigt som man umgås. Vi dracka vitt vin och corona till. Vi misslyckades lite med riset, det blev lite väl geggigt. Men jag är nöjd med min sushidebut och kommer absolut att ge mig på det igen.






               




Fokus!



              
                                               Harri och Louise






                
                                         Resultatet. Not to bad va?




Redo att hugga i!

Kommentarer
Postat av: caroline

Så duktigt !! :)

2011-01-14 @ 13:04:36
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0