Innan jag gick....

Innan jag gick till gymmet igår så klädde barnen ut sig. Det var ett par dagar sen Lhea flyttade in i Englas rum. Första natten var väldigt orolig inte minst för mig, men nu verkar alla ha vant sig. Det känns faktiskt som att barnen har kommit varandra närmare sen dess. Hur som helst klädde dem ut sig och jag hann få ett par riktigt bra bilder.



 






Nu kom Louise precis till mig. Vi tänkte prata en massa skit, dricka te, äta choklad och vindruvor. Bra avslut på en bra onsdag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Japp, i Malmö =) Säger alltid I Limhamn själv, tycker att det låter löjligt med PÅ egentligen, men tänkte att jag fick vara korrekt i bloggen =)=)



Var bor ni någonstans? Tycker inte det är ofta man träffar på en annan Malmöbo här i bloggvärlden. =)

2011-01-19 @ 22:46:18
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Ja det känns faktiskt ganska bra, hinner ju vara hemma en del med Ellen iaf, så jag är nöjd :) Inskolningen börjar på tisdag (hur det nu ska gå,för mig då ;) vilken förskola hade du Engla på?

hoppas kvällen blev mysig, det lät väldigt mysig iaf!

kramar

2011-01-19 @ 23:41:11
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Sötisarna. och vilka fina bilder på dig och Nisse på stan =)



Tack för omtanken =) Ska försöka ta det lite lugnt, men först måste jag storstäda lägenheten som ska överlämnas imorrn =)

2011-01-20 @ 07:49:18
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0