Inte längre min blogg kompis....

Alltså! Jag träffade denna goa och halvknäppa tjejen (knäpp är possitiv i min värld) idag för andra gången. Första gången var jag lite nervös just för att det var första gången som vi sågs och eftersom jag aldrig har gjort något liknande tidigare. Nu har det gått ett par månader sen vi sågs. Vi har bara skickat ett par sms också har jag givetvis följt hennes blogg näst intill dagligen. Idag sågs vi igen, jag var inte ett dugg nervös idag. Det kändes som att jag skulle åka och träffa en vän....


Det var inte krystat ett dugg, utan vi körde på där vi slutade för ett par månader sen. Vi fikade, pratade, promenerade, pratade och pratade. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi förstår varandras skämt och inte ens dem tysta stunderna (om där nu var någon sån) var obekväma. Jag vet inte om det är konstigt att man känner sig så avslappnad med någon efter så kort tid men det skiter jag i för jag tror att när man klickar med någon i vår ålder så ska man ta tillvara på det. Så från och med nu är Sara min vän....




Redo för en dagsutflykt till Helsingborg!






                   

Söta små ettåringar!





Mor och Dotter!



Tack för idag tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0