Jag kommer verkligen inte på någon rubrik!

Vi förlängde helgen här hemma, jag och barnen. Här hade det ju varit trevligt om det stått att vi tog en lång sovmorgon. Så blev det inte men en lugn och mysig morgon fick vi. Men jag tror inte att jag har gjort något annat än att stått i köket idag. Frukosten var undanplockad lagom tills lunchen skulle fram, sen kom mormor på besök och då slängde jag och Engla ihop ett par riktigt goda saffransmuffins. Fikadags, lite fruktstunder mellan måltiderna och sen middag. Tur att man tycker det är roligt med matlagning och ännu mer tur är att man har lärt sig att planera.


Igår fick jag känna på hur det är att inte bo i lägenhet. Engla badade, Lhea badade, Nisse duschade och när det var min tur, ja, då fanns där inget varmvatten kvar. Så det var bara till att tvätta sig en snabbis i vasken med hjärtat i halsen. Nu däremot har jag tagit en lång varm dusch och gjort ansiktsmask. Jag har även hunnit med ett pass på gymmet och njuter nu av en fruktsallad. Fina grejer!



Engla hjälper mig att baka. Engla envisas med att ha sin Barca dräkt på sig. Den är för två år. Ja, ni ser ju själv att den är aningen för liten.



Och Lhea passar på att mysa med mormor.


             


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Där ser du. Flytta aldrig till hus.



Förresten. Fick du tag på den där fina lådan du skulle ha från Ikea? Den som var slut när jag var där

2011-01-10 @ 22:01:08
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Gott nsack. Jo, ta med spisen. Kanske vi kan ses hos oss då. Gratis parkering oxå kan du ju lämna spisen här. Tar bara 10 min att gå ner i stan =)

2011-01-11 @ 09:05:46
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Tova

Mm, saffransmuffinsen ser grymt goda ut... :) och vilken duktig tjej som hjälper till att baka... hihi!

2011-01-11 @ 22:15:34
URL: http://trasslet.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Förresten.



Hjälmshultsgatan 10 =)

2011-01-11 @ 22:46:19
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0