Jag och min vän <3

Har haft en supermysig kväll med Challe, trots att det inte blev som vi planerade. Vi träffades utanför biografen hämtade ut biljetter till Cornelis som vi båda velat se länge. Vi kände oss lite hungriga och tog oss till närmsta sushistället. Vi hade drygt en timme på oss innan filmen skulle börja, men när det gick 45 min utan att vi fått in maten insåg vi att vi inte skulle hinna till filmen. Jag slängde på mig jackan och med biljetterna i högsta hugg sprang jag till biografen och löste in dem. Sen sprang jag hela vägen tillbaka för att jag var hungrig. Vi satt länge och njöt av maten medans vi pratade.




Den där sjögrässalladen är inte att leka med. Farligt god.



Challe med mat i munnen men fin ändå.



Varför ser jag livrädd ut? Och varför ska man alltid visa upp sushin så fjantigt på bild? Det är verkligen bara sushi man gör så med. Inte fläker man väl fram en bit kött på gafflen.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Mums va gott...



hahhaa Visst kan jag spara en muffins. När kommer du då? Nu är det ju värsta snöpvädret igen

2011-01-05 @ 07:23:07
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0