Kalas!

Dagen har startat väldigt bra för mig. Jag fick sovmorgon, jag sov inte sådär jättelänge men om man jämför med dem senaste dagarna så var detta länge. Jag har ätit en tallrik gröt och tränat ett pass bodypump. Nu är jag så igång man kan bli med salsamusik på i bakrunden. Verkligen en riktig kickstart.


Mammas fördelsedag igår blev väldigt lyckad tyckte jag. Vi åt mat och tårta, drack gott vin och mamma fick öppna presenter. Eller egentligen inte. Engla öppnade dem. Jag både tror och hoppas att mamma också blev nöjd.





    
                  
Jag hade dukat med lite inspiration av våren. Tycker att vi behöver det nu.



Tårtan var baserad på kladdkaka, frosting och bär.  Nisse gjorde kladdkakan och jag kan nog säga att han är bäst i världen på det.



Lhea hade tagit på sig kalaslinnet till mormors ära.



Skål!



Engla "hjälper" födelsedagsgrisen att öppna paket.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, finaste skorna ju. Ser ut att passa fint ju

2011-01-08 @ 17:06:13
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: jenny

åh vad mysigt med fin dukning.

men vad ung din mamma såg ut!! ni var jätte fina allesammans.

2011-01-09 @ 10:11:34
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Gud va din mamma är snygg, ser sjukt ung ut!!!



Det blev änglagård, alla andra filmer vi ville se var utsålda, men eftersom vi bestämt att vi skulle på bio och bara mysa så spelade filmen inte så stor roll ;) sådär var den.. lite små seg!



Hoppas ni får en mysig kväll bara ni två idag, det behövs ibland!!



kram på dig

2011-01-09 @ 21:11:29
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0