Lekdejt!

Vi har hängt på Andys lekland hela dagen. Jag och barnen och en vän till mig som har barn i samma åldrar som mina. Vi hade det så bra idag att Englas och Tobias dagis hade planeringsdag samtidigt. Vi fick ihop en perfekt lekdejt och barnen är nu ordentligt rastade. Lhea tyckte det var jätteroligt där. Hon sparang och busade bäst hon kunde så frågan är om inte jag är precis lika mycket rastad som barnen. Att springa efter en snabb ettåring tar minsann på krafterna.


Ikväll ska jag och ett par vänner ge oss på att göra egen sushi. Det ska bli så roligt att testa. Tur att en av oss faktiskt redan kan det. Annars vet man aldrigt hur det hade kunnat sluta. Återkommer med resultat.




BusLhea gav sin mamma lite pauser då och då.



De små barnen tittar och lär av dem stora.

Kommentarer
Postat av: jenny

ja vi bor i helsingborg så det var därför det var kul att läsa att ni skulle hit häromdagen.

hoppas att det var kul på andys lekland idag, ser mysigt ut!

den gula polarn koftan är så fin, har kikat på den flera gånger!

2011-01-13 @ 22:25:41
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0