Lördag! (så skjukt påhittig rubrik)

Startade dagen med sovmorgon, en tallrik gröt och ett bodypump pass. Jäkla bra start en lördagsmorgon. Sen dess har det bara rullat på. Jag har tvättat tio maskiner idag. Var fasen kommer all tvätt i från? Men nu är det gjort och bra känns det. Kankse inte lika roligt att vika in tvätten sen, för finns det något tråkigare?


Engla är på kalas och jag förbereder här hemma. Idag blir det köttfärssås, rött vin och hemmagjord mörk chokladmousse. Fina grejer.



Här skulle det kunna sitta en bild på mig osminkad, morgonrocken över mina träningskläder som jag har haft sen i morse och fettigt hår. Men jag besparar er den så ska jag försöka komma in i duschen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0