Nu är det dags för fredagsmyyyyyys!

Vilken mysdag vi har haft i stan. Jag har haft en sån dag när allt bara har flytit på bra. Vi mötte upp Louise på konsthallen och käkade lunch. Stackars Lussan som trodde att hon skulle få varva ner en timme i sin jobbpause. Istället stöter hon på yrvädret Lhea som kastar mat, häller ut vatten och som absolut inte vill sitta i barnstolen. Fast jag tror nog att hon tyckte det var ganska mysigt ändå.


Louise gav sig till jobb, Lhea somnade och jag passade på att gå i stan. Jag kunde prova kläder i lugn och ro. Jag blev en tunika och ett par ballerina rikare. Nu ska vi snart iväg för att spendera fredagskvällen hos vänner. Det blir middag och en massa fredagsmys.







Louise på sin stökigaste lunch någonsin, hihi.


             
    Busungen var intresserad av allt annat än maten. Här spanar hon på kompisar bakom sig.




Kommentarer
Postat av: Charlene

Lhea är så söt!

2011-01-28 @ 20:23:23
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0