Nyår!

Gårdagen spenderade vi hemma hos Nisses syrra. Vi bidrog alla med något och jag stod för förrätten som var avocadopaj med räkor, rödlök, rom och dill. Goda grejer de. Vi var ganska många och många barn vilket var helt underbart. Engla klarade att hålla sig vaken ända till 00.30 men hon slocknade direkt  när vi satte oss i bilen. Lhea däremot sov sött i sin vagn. Det var mysigt att Engla var med och firade in det nya året. Ähh, jag har många bnilder så jag låter dem tala för sig själv istället för att jag ska sitta här och vimsa till det.




Hela gänget (nästan) en massa godis och en brasa.



Kärlek!



Happy new year!



Jag har inte ätit korv på många år. Lite skeptisk innan min debut. Aldrig mer säger jag bara. Champange däremot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0