One last walk!

För nu iaf. Jag har en vän som har varit på resande fot i mer än två år. Den tjejen har sett världen vill jag lova. Nu har hon varit hemma i tio dagar innan hon ska dra igen. Imorgon sitter hon på bussen till Norge....
Men idag fick jag träffa henne. Vi tog en lång och rask promenad i parken och vi hann prata en massa. Det händer mycket när man är ute och reser ven ni ;)  


Nu blir det snart middag här hemma sen ska jag dra och träna. Dubbelpass idag, Afro och Zumba står på schemat. Härligt, jag kan behöva tömma kroppen på negativ energi. Free your mind.




Mikaela, sådär lagom brun.



Jag, sådär lagom beige.



En trött Lhea som kämpar in i det sista.


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0