Proppmätt!

Ni kan tro att jag är mätt. Familjen och mamma har spenderat dagen på Ängavallen (en ekologisk gård här i skåne) Där har vi käkat brunch buffe med ett sjudundrans dessertbord. Jag tog av alla olika sorter på bordet (såklart, eftersom jag inte vet vad lagom är.) Jag mår väl sisådär nu, men vafasen ny vecka imorgon och nya tag. Efter maten ingick det safari med bonden för barnen. De fick lov att gå med och klappa djuren. Engla luktade bara gris om händerna när hon kom tillbaka. Nu är hon hemma hos en kompis och leker, Lhea sover och jag och Nisse vet liksom inte riktigt var vi ska bli av, hihi. Inte är vi vana vid lugn och ro. Jag pysslar iaf med en rolig sak. Berättar sen.....




Efter dessa två bilder dog kameran! Helvete, ska den laddas också. Ghaa! Under kommer bilder med sämre kvalite. Thank you Iphone för att du finns ibland.





Dessert. Japp, allt det är mitt.





Mätta och belåtna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0