Repris!

Dagen har nästan varit som gårdagen. Vi har ätit frukost med Stina och Emilio men idag kom dem till oss. Det är alltid lika mysigt med frukostsällskap och man lyxar alltid till det lite extra. Äter jag inte med någon så äter jag en skål med fil och kaffe. Ganska tråkigt om man tänker efter. Men ni kan ju gissa om jag uppskattar de lite större frukostarna då. Nu har Engla kompis hemma och Lhea spexar för dem. Kompisen tycker att det är roligt medans Engla är måttligt irriterad. De tittar på toy storry och Lhea står framför tvn och snackar. Nu ska jag snart in i duschen, en mysig kväll med Challe väntar. Först måste jag bara väcka Nisse efter ett mycket långt nattpass. Jag tror minsann att jag skickar in Lhea och hennes behagliga stämma. Jag menar, kan man vakna på ett bättre sätt, hihi.




Den lilla spexaren.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Så söt hon är!

2011-01-04 @ 20:58:46
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0