Sjukstuga!

Vaknade imorse av en orolig, ledsen och varm Lhea. Gick upp och tog tempen som stod på 39 grader. Men efter en avlvedon, näsdroppar och välling var hon någerlunda pigg igen. Nu sover hon med sin pappa som har jobbar ännu ett långt nattpass. Själv sitter jag i köket med datorn och lite frukost. I vanlig ordning gör jag en espresso och skrummar mjölk. Men idag var visst mjölken slut. Min värld går verkligen under. Det är samma sak som att ta en glass från ett barn. Men jag löste det genom att göra en ny låååång esprosso (eller vad det nu heter) och det var faktiskt inte så dumt. Förbaskade vanemänniska.

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Espresso Lungo ;)

hoppas verkligen Lhea mår bättre!!! kramar till er

2011-01-06 @ 00:54:20
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0