Skitgubbe!

Jag försov mig imorse. Attans, jag som skulle iväg till ett bodypump pass. Men efter frukosten satte jag Lhea i vagnen och promenerade raskt till centrum. Jag valde till och med den jobbigaste vägen med branta backar. Jag var riktigt svettig när jag kom hem.


Dagen har spenderats hemma hos farmor och farfar (barnens.) Vi har haft det lika mysigt som alltid och ätit god mat. Nu är vi hemma, hela familjen utom Engla. Hon ville sova över där. Mysigt för mig och Nisse? Ja det kan man tycka, men vi har ju ett barn till. Men hon ska sova nu och vi ska duka fram rödvin, ostar, vindruvor, choklad och en kortlek. Ikväll ska det spelas skitgubbe.



 
Vi hade semlor med oss. Första för i år men absolut inte sista.



Va! Ska inte Engla med hem?



Nä! Nu ska jag gå och lägga mig så att mina föräldrar får mysa ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0