Spännande!

Vardagen blir minst sagt upp och ner när man har baciller i huset. Det blir ingen reda med maten och hemmet mer eller mindre förfaller. Ja, hygienen är väl inte hundra den heller. Jag har iaf fått i mig lite lunch och Lhea ett halvt päron. Engla är bra idag, det är så lite värre med den lilla. Har inte febern försvunnit eller iaf gått ner så blir det vårdcentralen imorgon. Ikväll när barnen sover tänkte jag ta mig lite egentid framför datorn. Läsa igenom mina favoritbloggar som jag inte hunnit på flera dagar och plugga lite. Mer än så har jag inte att komma med just nu. Eller jo kanske en bild på min lunch, wiho.




Ack så gott. Fil, päron, fikon och honung.


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Skönt att höra att Kåvepenin is the shit, ser framemot att få tillbaka min vanliga Ellen ;) skönt att den stora sötfian är back in business, håller tummarna att den lilla är med i matchen snart också!, och vilken jäkla tur att ni fick åka till ett annat ställe, som sagt är man inställd på sol och bad, SKA man ha sol och bad :)

2011-01-31 @ 22:31:10
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: jenny

åh det såg fantastiskt gott ut, har aldrig provat det.

ska absolut göra det!



hoppas det blir bättre och att ni blir friska!

2011-01-31 @ 23:00:37
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0