The Tourist!

Jag och Challe var på bio igår. Ni kan ju gissa vilken vid såg med tanke på rubriken. Alltså, jag har bara en sak att säga. Se den! Fy fasen vilekn bra film. Den har ellt en film ska ha. Topp fem lätt. Sen är det ju helt sjukt vad Jonny är het. Ja Angelina med för den delen. Gör nu som jag säger och se filmen, ni lär inte bli besvikna. Ja, det blev en riktigt lyckad kväll igår. Jag hade mysigt med Challe som vanligt.






Just nu äter jag och Lhea frukost. Lillgrodan äter blåbärsfil själv. Hjälp vad hon kommer att behöva tvättas sen. Men hon vägrar att bli matad så jag har inte många andra val. Snart ska vi göra vid oss och möta upp Louise i stan för lunch. Välkommen underbara fredag och en fullspäckad helg.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Filmen var skitbra och jag hade det också jättemysigt med dig <3

2011-01-28 @ 10:31:40
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0