Trippel otur men lite tur!

Jo, precis så vimsigt som rubriken lyder har det varit här hemma idag. Båda tjejerna är sjuka med feber. Lhea är värst, hon hade 40 grader imorse och har spenderat dagen sovande på oss. Vi tror ju dock att hon är dålig av 18 månaders vaccinet som skulle ha biverkning fem dagar efter att man tagit den och mycket riktigt kom febern igår just fem dagar efter. Förhoppningsvis så är hon bättre imorgon. Vad gäller Engla så har hon hostat mycket på sista tiden så febern kanske kommer för att äntligen göra sig av med infektionen?

Mitt i allt detta så blev vår resa inställd idag. Ja ni kan ju gissa var vi skulle. Jag blev faktiskt lättad, inte kul att åka på semester och vara rädd. Jag har suttit halva dagen i telefonkö till resebyrån. Jag hade turen att lyckas boka om vår resa till ett annat resmål två veckor senare. Det är helt galet, allt är fullbokat. Vi kunde ju också välja att få pengarna tillbaka, men har man ställt sig in på sol och bad vill man ju också ha det.

Nu tänkte jag och Nisse slappa i soffan med ostbågar, vindruvor och film.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Jag tänkte på dig när jag hörde det på nyheterna imorse. Vad skönt att ni kunde boka om!

2011-01-31 @ 16:46:49
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0