Våra favoriter!

Idag var Engla tillbaka på dagis efter 1 1/2 veckas jullov. Det har varit såp mysigt att ha henne hemma och tiden har faktiskt gått förvånadsvärt fort. Men idag var det dags och jag tror faktiskt att hon tyckte det var kul att komma tillbaka. Man vet ju själv att man bara längtade efter att få berätta för kompisarna vad man hade fått av tomten.

Jag och Lhea packade ihopa oss och körde till Stina och Emilio. Där blev vi bjudna på den bästa frukosten som vanligt. När barnen skulle sova tog vi en promenad i stan och en snabb kaffe i vintersolen. Nu ska vi snart äta middag här hemma sen tänkte jag ta mig till gymmet och träna. Det blir första gången på en månad tack vare min förkyldning. Jag är fortfarande lite hostig men nu får det vara nock. Jag vill inte tappa för mycket. Vi hörs ikväll och jag inte faller ihop på gymmet av utmattning.




Emilio hänger med sin mor när hon gör vid sig. Någon som känner igen sig?



Lhea sov gott i sin vagn genom hela stan.



Det var en glad och nöjd Lhea i bilen på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0