Veckans höjdpunkt!

Att vakna imorse utan Engla kändes jättetomt. Men vi fördrev förmiddagen bra med städning. Jag verkligen njuter av känslan som ett skinande rent hem ger. Vi köpte med oss frallor till farmor och farfar och när vi kom vid ett tiden hade dem redan hunnit avverka en massa lek. Vi köpte Vespa pizzor med oss hem och till det hade vi skvätten vin som hade blivit över sen igår. Kul att jag åt en hel mögelost själv igår. Jo, det är sant en helt ost, utan kex bara osten. Det ryker fortfarande mögel ur mina öron. Jag som i vanliga fall brukar äta pizza med gorgonzola gjorde en avvikare idag. No more mögelost tack!  Det har varit lite väl med godsaker i helgen, därför tänke jag köra inget socker eller vita produkter nu fram tills vi ska åka. Inte för att banta utan mer för att "rena." Jag vet hur mycket bättre jag mår. Någon som är med, hihi? Det är ju bara två veckor.


Just nu sitter jag med skolboken i högsta hugg. Terminen har precis börjat och jag är lika taggad som vanligt. Nu tänkte jag dock ta en pause, man kan ju inte missa solsidan. Veckans höjdpungt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt borta från socker o vitt blir det inte för på lördag blir det partyyy & salsa!!! Alltså vin o annat gott;)



Älskar dej

2011-01-23 @ 23:22:49
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Jag hänger på, fast det är inte så svårt för jag går redan på Viktväktarna sen i juni. =)



Vad skoj att våra döttrar är nästan lika gamla. När ska hon börja på dagis?



Väskan köpte jag på Stadium, 399kr. Har länge älskat modellen och nu när den kommit ut i rosa så kunde jag inte stå emot längre. Passar perfekt till Linnéas rosa åkpåse. =)

2011-01-23 @ 23:37:40
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Vi trivs jättebra. Verkligen. Bara älskar huset. och snart ska det börjas renoveras. 2-3 veckor. Wihooo!!!

2011-01-24 @ 08:17:06
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Ja, jag är uppvuxen på Lindeborg =) Flyttade därifrån när jag var 19 och har hunnit bo på Kulladal och Lorensborg innan jag hamnade här. Är du också uppvuxen där? =)

2011-01-24 @ 08:40:09
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Postat av: Charlene

Fan jag missade solsidan! Gkömde helt bort det :( Tack och lov finns svtplay :)

2011-01-24 @ 08:41:45
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: caroline

Han blev 15 mån 1a januari nu :)

2011-01-24 @ 11:10:07
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0