Kalaset!

Det blev ett lyckat kalas igår, men som vanligt mår man som man förtjänar när det överdoseras godsaker. Inte nog med det, utan idag ska resten ner i magen. Inte kan man väl kasta en halv jordgubbstårta heller? hehe. Engla fick fina paketer och blev uppvaktad av dem viktigaste i hennes liv. Det var en underbar sommarkväll igår så när alla hade gått gick hela familjen ut och hade vattenkrig till sent. Engla fick avsluta sin 5 års dag med mig och Nisse genom att somna i soffan till den oändliga historian. Imorse vaknade hon kl tio!!! Nä men om man kanske skulle ha vattenkrig fler kvällar?

Jag själv är lite halv krasslig idag. Halsen river och huvudet är tungt. Jag vilar mig så mycket som möjligt och kör på mina hemma smidade dunderkurer. 1 pressad apelsin, 1 pessad citron, riven ingefära och riven vitlök. Håll för nästa och svälj. Fungerar skitbra. I morgon har jag planer som jag inte vill missa, nämnligen middag med min fina vän Challe.




Kommentarer
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Vill smaka på den där tårtan!! :D

Sv: ja men visst! Har köpt den på glitter! Den heter donut (som i munk) och kostar bara 80 spänn. Visst blir det fint! Superlätt att fixa och ser bra ut tycker jag! Bra volym på den :D

2011-07-13 @ 21:23:44
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0