Lata dagar!

Jag som annars har försökt hålla humöret uppe trots höstvädret börjar faktiskt tycka att det är riktigt jäkla tråkigt. Jag vill ju ta kvälls dopp, äta glass utan att frysa och åka iväg på en massa utflykter som inte alls är kul när det öser ner. Halva tiden av vår semester har gått och två soliga dagar har vi fått. Jag är så glad att vi faktiskt har en solsemester att se fram emot om två månader.

Men jag ska inte klaga för vi har det ändå bra trots allt. Vi går upp sent, äter frukost tillsammans hela familjen, går i pyjamas halva dagen och ja, sen var där väl inte mer att ta upp för jag vill ha sooooool! Annars ska jag väl snart få tummarna loss att betsa bordet som jag fick av Sara:) resultatet får ni se sen. Mitt smink är hos Stina så jag har skrämt folk i två dagar nu, men jag ska ta mig iväg och hämta det ikväll efter armypasset. Vi har ätit god lunch på konsthallen, varit i farmor och farfars hus, ätit årets kålpudding och rensat plantorna på smultron. Lata dagar, inte så tokigt ändå....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0