Salut!

Nu är det Lheas tur för baciller. Hon har fått ärva Englas feber. Jag har varit inne och myst med henne hela dagen medans Engla har varit med en kompis och hennes familj på Andys lekland. Det var första gången som jag släppte iväg henne så med någon annan och ni kan tro att hon var stolt som en tupp när hon kom hem. För det är väl trots allt det som livet går up på att få utvecklas som person? Och det har min lilla flicka fått göra idag. Vi har verkligen världens bästa grannar.

Här hemma är det fredag med rött vin, baconlindad fylld lycklingfile, vitlöksstekta chaminjoner och en god sallad. Ikväll väntar ostbricka och godis. Jag ska lägga mig tidigt för en fullspäckad helg väntar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0