SEMESTER!

Engla har fått feber och är allmänt hängig. Hoppas nu bara att det går över fort så att vi kan börja njuta av vår semester. Vi som har så mycket kul planerat i veckan som kommer. I fredags var vår första lediga dag och den spenderade vi i Ramlösa hos Sara och Wilda. Det bjöds på grillad korv (utan en man som skötte grillen, bra gjort Sara och nästa gång är det minsann jag som grillar här hemma och Nisse som skrubbar potatis) och mina barn skämdes inte för att trycka in tre korva var. Jag var inte sämre själv. Hej matvrak. Men vi hade en så mysig dag och jag fick även träffa Saras gulliga vän och hennes son.












Fina, fina Sara.

Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Puss

2011-07-03 @ 19:27:58
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0