Vänskap!

Då har vi varit i Ramlösa igen. Så förbaskat mysigt. Denna gången fick Nisse också följa med och bära bord. Nåja lite fika fick han väl också i sig. Jag fick nämnligen ett matbord av Sara, FICK! förstår ni. Så himla gulligt. Men jag ska nog hitta på något att skänka bort jag med ;) Hur som helst så kommer tjejerna hit och sover över snart så då får jag iaf trycka på dem en massa god mat. Jag är så glad att jag har funnit Sara, min vän. 



Engla trivs som fisken i vattnet ute i deras trädgård och med Wilda.



Busiga Wilda tyckte nog att det var lite tokigt att Nisse kom med.



Jordgubbar, kanelbullar och glass. Fina saker.






Jag har aldrig sett på maken till grymmare gravid (v 34 tror jag) kvinna. Snabb som attans och snygg som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0