Vi slappar!

Engla mår bätttre nu, feber är borta och busungen är tillbaka. Det blev ingen bodypump i morse men tur är nog det för jag har galen träningsvärk i armarna sen armyn igår. Vi har slappat här hemma hela dagen. Varit ute och lekt, cyklat till affären och vilat middag. Ja, dagen såg nästan ut som igår bara det att vi faktiskt var ute idag. Härligt. Nu är jag hemkommen från ett dubbelpass afro / zumba, jag har duschat och nu myser jag i soffan med bloggläsning, choklad och frukt. I morgon ska vi ut på äventyr.

God natt!



Dem tre senaste dagarnas outfit.



Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Fin blogg!

allt bra? :)

2011-07-06 @ 13:09:55
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Fin blogg!

allt bra? :)



You gotta love it!



Du, tänkte på en sak. Kan inte jag och Wilda komma och sova över någon dag i augusti? Hade varit så mysigt. Innan hon ska skolas in den 15:e?

Kram

2011-07-06 @ 22:31:05
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0