<3

Jag äter en så förbaskat god lunch. Tonfiskröra på landbröd med ost och avocado. Kanke inte det lyxigaste, men i vanliga fall brukar jag skippa brödet så för mig är det lite lyx. På dagis har dem midsommafest idag och imorgon är det midsommar. Vi ska fira med nära och kära, god mat och hujeda mig en massa jordgubbar. Ja, efter i morgon går vi mot mörkare tider igen!!! Och jag som sitter här just nu och tittar ut på ösregn. Fast på något vis känner jag mig ganska lättade. Vår semester (tjejerna och jag, Nisse börjar en vecka senare) börjar om mindre än två veckor och det känns som att destu sämre väder nu desto bättre chans till sol har vi på vår semester? Snäääälllla sol och värme kom iaf mellan v 27 och 31;) Flörtade jag just med vädergudarna?


          
Kan man inte få fint väder på sin midsommarfest så får man hjärtformade mackor av mamma på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0