Ångvält!

Ja så känns det. Som att min kropp har blivit överkörd inte bara en gång av en ångvält. Army is the shit. Jag kom iväg till bodypumpen imorse och det är jag glad för. Jag kände mig starkare än vanligt och la till och med på vikter. Nu bränner det i muskeldelar som jag inte ens viste fanns men jag har lärt mig att älska träningsvärks känslan, innan tyckte jag bara att den var jobbig. Nu har jag bara två pass till som väntar idag, men tack och lov är det dans och en massa kondition. Hej tränings psyko!

Jag har strosat på Ikea idag och har faktiskt lite planer på att ändra om lite, IGEN. Men det får vänta tills hösten för nu under sommaren ska jag lägga alla mina pengar på glass:)

Ha en fin dag



Så här ser jag ut i dag med ny tunika från hm som jag fyndade för
150 spänn. Skit söt. Strunta i blöjan i hörnet.

Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Snygg blus och bra smak har du! :) Emilie då, fota med en bajsblöja i hörnet. Vart ska det sluta?

2011-06-22 @ 12:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0