Blommor och bin (humlor)

Mina barn har börjat sova lite längre på morgonen. Jag försöker få in dem i sommarrutin för att sakta gå över till semesterrutin (vilket innbär att sova till MINST nio, önsketänkande?) Jag har en fixardag här hemma. Solen skiner, jag planterar blommor, plockar lite (som vanligt) och musiken är på högsta volym. Snart blir det lunch på uteplatsen och en bok framför ögonen. Nice.


      


Föresten det där med att träningsvärk är en härlig känsla tar jag tillbaka. Det är inte härligt och ja min kropp har upplevt den där nära döden upplevelsen efter armypasset som alla talar om. Jag kan fasen inte röra mig.


Kommentarer
Postat av: Andrea

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 07:44:16
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0