Från egen odling!

Ja som ni förstår är jag vid liv. Jag överlevde Armypasset men det var nog precis. Tydligen ska den där nära-döden-upplevelsen komma imorgon. När jag frågade om det var okej att träna bodypump imorgon bitti så skrattade instruktören rakt ut. På riktigt alltså, hon skrattade. Aja, vi får väl se imorgon. Men om jag nu kommer ur sängen och masar mig iväg till pumpen så är jag nu uppe i fem pass i veckan vilket jag är riktigt nöjd med. Det är verkligen som dem säger, att träning är en livsstil och jag vill verkligen inte vara utan den. Jag kommer iaf fortsätta med Army, något grymmare (ordagrant) finns inte. And I like it....

På tal om något annat så har jag planterat klart på uteplatsen och balkongen för sommaren nu. Det kryllar av bär och örter. Mysigt att kunna gå ut och klippa en bunte till grillmarinaden.



Kommentarer
Postat av: ellenojag

med tanke på bilden och texten ovan, är jag helt säkert på att Örtagården är ett place för dig!! ligger precis utanför staffanstorp (http://www.tirupsortagard.se/) de hade dessutom en stor lekplats med massor av rep/hinderbana, tror nog Engla hade tyckte det va skit kul! Ellen stod mest och tittade på alla barn som slängde sig fram i hinderbanan!

2011-06-20 @ 22:11:06
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0