Gröt!

När jag tränar på morgonen (tisdagar och lördagar) så laddar jag alltid med havrekligröt. Iblan undrar jag om det är träningen eller gröten som jag längtar till, alltså det är så sjukt gott också orkar jag mer på träningen. Nu har jag precis slurpat i mig det sista och snart bär det av till bodypumpen dock lite mör sen Armyn igår men det ska nog gå vägen. Först tänkte jag hinna med att rensa lite jordgubbar. Jag har faktiskt planerat in en mysdag med mig själv. Snart har hela familjen semester men jag tjuvstartar. Lugnet före stormen.



Havrekligröt med kanel, mjölk och honung.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 01:18:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0