Jag hälsar på mig själv...

....och inser vilken vimsig människa jag är. Idag är en sån dag ni vet. Bara en sån dag när allt är konstigt. Det känns som att min kropp agerar och jag står utanför och ser på. Jag liksom bara gör. Något annat psyko som känner igen sig? Hehe.  Jag ska inte ens nämna vad jag har hittat på för tokigheter idag. Men jag kan ju säga att innan klockan ens hade hunnit slå elva ville jag dra något gamalt över mig och vakna upp ett par timmar senare med huvudet på skaft.

Just nu sitter jag och packar ner mina cv i kuvert. Jag har fått för mig att söka jobb. Jag tänkte faktiskt kombinera pluggandet med lite jobb om det nu finns något. Kanske inte det smartaste att gör när jag har en vimsig dag men och andra sidan ju tidagare ju bättre. Jag har precis gjort mig en kopp kaffe och hoppas på att huvudet ska vakna till lite. Annars är jag väldigt nöjd med vår nya kaffemaskin. En Nespresso har nämnligen fått flytta in. Snygg och gör gott kaffe, vad mer kan en virrpanna begära?!


               



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

VAd har du nu gjort?



Faktiskt tänkte jag detsamma. Ska ju till öland på måndag och stannar en vecka. Så veckan därefter vill säkert Jon ha en dag för sig själv och då passar jag på att åka till Er =)



Stor kram min underbara vän

2011-06-08 @ 19:24:51
URL: http://saratilling.se
Postat av: ellenojag

Finns inget bättre än Nespresso!!

2011-06-10 @ 01:22:01
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0